Regulamin – Sklep.ByćSeniorem.pl

§1. Strony transakcji
§2. Przedmioty transakcji
§3. Składanie zamówienia
§4. Potwierdzanie zamówienia
§5. Formy płatności
§6. Termin realizacji
§7. Dostawa Towaru
§8. Reklamacje i gwarancje
§9. Ochrona prywatności
§10. Postanowienia końcowe



§1. Strony transakcji

1. Stroną dokonującą sprzedaży produktów umieszczonych w ofercie sklepu Sklep.BycSeniorem.pl jest firma GHN (NIP 8982089269) której siedziba mieści się we Wrocławiu, przy ul. Szczytnickiej 45.



§2. Przedmioty transakcji

  1. Przedmiotami transakcji prowadzonych pomiędzy Stronami w sieci Internet są produkty wymienione w ofercie przedstawionej na stronie internetowej Sklepu Internetowego znajdującego się pod adresem Sklep.BycSeniorem.pl w chwili składania zamówienia.
  2. Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu wyrażone są w złotych polskich. Jeśli nie ma opisu ceny (brutto, netto) należy traktować ową cenę jako cenę brutto.
  3. Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i są objęte pełną gwarancją producenta, chyba że jest to wyraźnie zaznaczone inaczej w opisie produktu.



§3. Składanie zamówienia

  1. Składanie zamówienia w Sklepie Internetowym Sklep.BycSeniorem.pl odbywa się poprzez:
  • wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na karcie produktu po kliknięciu na link „Do koszyka”,
  • przesłanie zamówienia e-mailem na adres: sklep@BycSeniorem.pllub inny adres podany na stronie internetowej Sklepu lub przez jego pracowników,
  • telefonicznie za pośrednictwem numeru telefonu 504 360 873 (opłata jest zgodna ze stawką operatora).
     


§4. Potwierdzanie zamówienia

  1. Najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia konsultant obsługujący Państwa zamówienie przekaże Państwu pocztą e-mail lub telefonicznie informację o szczegółach realizacji zamówienia. Sklep Sklep.BycSeniorem.pl zastrzega sobie możliwość odrzucenia zamówienia w ciągu 3 dni roboczych w przypadku niemożności jego realizacji. Klient zostaje o tym fakcie poinformowany. Sklep jest zobowiązany do uzasadnienia anulowania zamówienia.
  2. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon.
  3. Faktura VAT jest wystawiana na wyraźne życzenie Klienta.
  4. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez konsultanta obsługującego Państwa zamówienie dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Nabywcą a Sklepem Internetowym Sklep.BycSeniorem.pl
  5. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę Sklep.BycSeniorem.pl danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U.Nr 133 poz.883.
     


§5. Formy płatności
 

  1. Obecnie zapłata za zamówiony towar może być dokonywana:
  •  Przelewem na konto bankowe: 11 1050 1575 1000 0023 0698 7310 (ING Bank Śląski S.A.)
     
  •  Zapłata przy odbiorze kurierowi lub listonoszowi (za pobraniem) lub przy odbiorze w siedzibie firmy (po wcześniejszym umówieniu). Ponieważ kurierzy nie posiadają przy sobie pieniędzy prosimy o przygotowanie odliczonej kwoty. Kurier nie ma obowiązku zapewnienia możliwości wydania reszty.
     


§6. Termin realizacji

  1. Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub w magazynach naszych dostawców.
  2. Czas realizacji jest to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysłania paczki ze Sklepu, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.
  3. Zamówienie złożone z kilku towarów o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.
  4. Zastrzegamy sobie prawo wydłużenia czasu realizacji (do ok. 5 dni roboczych) w przypadku chwilowego braku towaru u producenta lub z przyczyn niezależnych od Sklep.BycSeniorem.pl . W takim przypadku Nabywca będzie o tym fakcie poinformowany drogą mailową lub telefonicznie w najszybszym możliwym terminie.
  5. Czas otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy. Czas dostawy przesyłką kurierską wynosi od 2 do 3 dni roboczych.
  6. O przewidywanym czasie realizacji Nabywca jest indywidualnie powiadamiany telefonicznie lub przez e-mail w momencie potwierdzania przyjęcia zamówienia.
     


§7. Dostawa Towaru

  1. Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym Sklep.BycSeniorem.pl realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Przesyłka kurierska (po uzgodnieniu telefonicznym) - dostawy krajowe realizowane są ubezpieczoną przesyłką kurierską za pośrednictwem firm kurierskich. Wartości opłat za przesyłkę krajową są podane w odpowiednim dziale na stronie Sklep.BycSeniorem.pl
  3. Poczta Polska - ze względu na bezpieczeństwo, wszystkie przesyłki o wartości powyżej 300 zł zawsze dostarczamy kurierem zgodnie z cennikiem, kóry znjaduje się w odpowiednim dziale na stronie Sklep.BycSeniorem.pl.
     


§8. Reklamacje i gwarancje

  1. W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić kurierowi obecnemu przy dostawie, a następnie sporządzić protokół uszkodzenia. Brak niniejszego protokołu uniemożliwia pozytywne rozpatrzenie reklamacji. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę.
  2. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia. Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń.
  3. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem, w oryginalnym opakowaniu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty należnej klientowi z tytułu rezygnacji z zakupu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy odbioru przesyłki lub potrącenia stosownej kwoty w przypadku stwierdzenia ubytków lub uszkodzeń towaru lub opakowania.
  4. Podstawą rozpatrywania spraw reklamacyjnych oraz zwrotów jest opinia autoryzowanego serwisu producenta, stwierdzająca usterkę bądź wadę w działaniu reklamowanego sprzętu.
     


§9. Ochrona prywatności

  1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę Sklep.BycSeniorem.pl danych osobowych zawartych w formularzu zamówienia,zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U. Nr 133 poz. 883
  2. Zawartość Sklepu Internetowego Sklep.BycSeniorem.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.543 kodeksu cywilnego. Sklep.BycSeniorem.pl zastrzega sobie prawo do pomyłek w opisie dostępności towaru oraz ich wycenie. Dane te zostaną skorygowane w chwili potwierdzenia przyjmowania zamówienia. Klient ma prawo odmówić realizacji zmienionego na tej podstawie zamówienia.
  3. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i informacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
     


§10. Postanowienia końcowe

   1. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego towaru.
   2. W sprawach nieuregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.